Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Autobusy wiozą śmierć
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Autobusy wiozą śmierć
- Jeździmy trumnami, nie autobusami
- "Trumny" wracają na ulice
wysłane przez MarcinB
pedro napisał(a):
[ciach]
A ja cały czas będę optował przy tym by SPAD i SPAK połączyć w jedną firmę. zależną od miasta, niech miasto dba o tabor. Może to i komunistyczne, ale się sprawdza (oczko dla pewnego użytkownika serwisu). Same spółki nie dadzą rady i zajmą się używkami. MZK jako spółka zależna od miasta Szczecina da sobie radę. W grę wchodzą kredyty, których nikt prywatnej spółce nie poświadczy. A państwu i owszem, dlaczego SPAK i SPAD ma się bić o klientów, kiedy mogą się rynkiem podzielić?? I sie pieniądze znajdą na nowy tabor, nawet z UE!!
vide
http://www.mpk.lodz.pl/showarticle.action?article=1625
i sorki że znowu temat Łodzi poruszam, ale tam sobie jakoś radzą. I nie mówcie mi, że to kwestia wielkości miasta i budżetu. MPK-Łódż od końca 2005 roku kupiła ponad 80 nowych fabrycznie autobusów. A co kupił Szczecin od końca 2005?? Śmiech pisać , ale dalej brnijmy w spółki, spółeczki i się okaże, że za 4 lata (np na lini 75) będą nas wozić busy pana Kowalskiego bo był najtańszy . Komunikacja nigdy nie była dochodowa, Wykazał to nawet rząd pani Tacher, który sprywatyzował koleje. Po paru latach się z tego wycofał. Komunikacja Miejska musi sprzyjac mieszkańcom, czyli klientom, a nie doraźnym zyskom spółek. Tyle w tym temacie . Przemyślcie to i szczególnie co poniektórzy użytkownicy serwisu.
-- 12-tką swą, do piekła mknę :-)
[ciach]
A ja cały czas będę optował przy tym by SPAD i SPAK połączyć w jedną firmę. zależną od miasta, niech miasto dba o tabor. Może to i komunistyczne, ale się sprawdza (oczko dla pewnego użytkownika serwisu). Same spółki nie dadzą rady i zajmą się używkami. MZK jako spółka zależna od miasta Szczecina da sobie radę. W grę wchodzą kredyty, których nikt prywatnej spółce nie poświadczy. A państwu i owszem, dlaczego SPAK i SPAD ma się bić o klientów, kiedy mogą się rynkiem podzielić?? I sie pieniądze znajdą na nowy tabor, nawet z UE!!
vide
http://www.mpk.lodz.pl/showarticle.action?article=1625
i sorki że znowu temat Łodzi poruszam, ale tam sobie jakoś radzą. I nie mówcie mi, że to kwestia wielkości miasta i budżetu. MPK-Łódż od końca 2005 roku kupiła ponad 80 nowych fabrycznie autobusów. A co kupił Szczecin od końca 2005?? Śmiech pisać , ale dalej brnijmy w spółki, spółeczki i się okaże, że za 4 lata (np na lini 75) będą nas wozić busy pana Kowalskiego bo był najtańszy . Komunikacja nigdy nie była dochodowa, Wykazał to nawet rząd pani Tacher, który sprywatyzował koleje. Po paru latach się z tego wycofał. Komunikacja Miejska musi sprzyjac mieszkańcom, czyli klientom, a nie doraźnym zyskom spółek. Tyle w tym temacie . Przemyślcie to i szczególnie co poniektórzy użytkownicy serwisu.
-- 12-tką swą, do piekła mknę :-)
Re: Stan autobusów "cieszy się" sporym zainteresowaniem
· 16 lat temu ·
MarcinB