Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Autobusy wiozą śmierć
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Autobusy wiozą śmierć
- Jeździmy trumnami, nie autobusami
- "Trumny" wracają na ulice
wysłane przez (użytkownik usunięty)
LLUZNIAK napisał(a):
> rynkowych zasadach i posiadający najlepszy tabor jest
Jeszcze nie tak dawno police miały najgorszy tabor...
> dyskryminowany we wszelkich wypowiedziach o dodatkowym > dofinansowaniu, czy też zakupach taboru przez miasto. Czyli już > mamy dyskryminację i nierówne szanse przewoźników w przetargu, > ponieważ spółki, które na wymianę taboru nie muszą wydawać > pieniędzy ze swojej kieszeni (zakup przez miasto) mogą
SPPK też jest własnością miasta Szczecina i do tego gminy Police.
> to PKS'u. I co, miasto dalej ma kupić autobusy szczecińskim > spółkom? A może prywaciażowi i PKS'owi też kupi? A teraz
Sam zauważyłeś że te spółki są poprostu miejskie.
> jeszcze jedna sprawa - spółka wsprarta przez miasto w formie > zakupu autobusów siłą rzeczy (bardziej lub mniej) dochodzi do > wniosku, że jak następne wozy padną, bądź też będą > wymagały wymiany to "miasto da" (czemu mi to trąci komuną?), a
Patrz no czemu jakoś obecna polityka obu SPA przeczy temu co piszesz?
> Nie muszę chyba mówić co jest jedną z przyczyn konieczności > tak dużej wymiany dziś?
To że ktoś nie przewidział że te partie trzeba wymieniać regularnie. Same duże zakupy nie są niczym złym, mamy wszystkie wozy zrobione jednakowo są one takie same. Tyle tylko że trzeba odkładać forse na zakup za X lat nowej takiej samej partii.
-- jednym słowem - Volvo
> rynkowych zasadach i posiadający najlepszy tabor jest
Jeszcze nie tak dawno police miały najgorszy tabor...
> dyskryminowany we wszelkich wypowiedziach o dodatkowym > dofinansowaniu, czy też zakupach taboru przez miasto. Czyli już > mamy dyskryminację i nierówne szanse przewoźników w przetargu, > ponieważ spółki, które na wymianę taboru nie muszą wydawać > pieniędzy ze swojej kieszeni (zakup przez miasto) mogą
SPPK też jest własnością miasta Szczecina i do tego gminy Police.
> to PKS'u. I co, miasto dalej ma kupić autobusy szczecińskim > spółkom? A może prywaciażowi i PKS'owi też kupi? A teraz
Sam zauważyłeś że te spółki są poprostu miejskie.
> jeszcze jedna sprawa - spółka wsprarta przez miasto w formie > zakupu autobusów siłą rzeczy (bardziej lub mniej) dochodzi do > wniosku, że jak następne wozy padną, bądź też będą > wymagały wymiany to "miasto da" (czemu mi to trąci komuną?), a
Patrz no czemu jakoś obecna polityka obu SPA przeczy temu co piszesz?
> Nie muszę chyba mówić co jest jedną z przyczyn konieczności > tak dużej wymiany dziś?
To że ktoś nie przewidział że te partie trzeba wymieniać regularnie. Same duże zakupy nie są niczym złym, mamy wszystkie wozy zrobione jednakowo są one takie same. Tyle tylko że trzeba odkładać forse na zakup za X lat nowej takiej samej partii.
-- jednym słowem - Volvo
Re: Stan autobusów "cieszy się" sporym zainteresowaniem
· 16 lat temu ·
(użytkownik usunięty)